Rek.+ Hayvan barınak

Yasaklı Site

10 Ağustos 2014 Pazar

Merhaba para sevinç bilinç



OLUMLU DÜŞÜNME
Kafamızda olumlu şeyler düşündükçe hayatımızda olumlu ,   çoğaldı gibi Olumsuzu düşündükçe de olumsuzlar şeyler çoğalır.  Olumsuz eylemler yerine  Olumlu eylemleri  koyabiliriz, Pozitif  düşünce gücünün  sırrı budur   Sırrın ne olduğunu bilmek  yetmez, Onu uygulamayı da bilmek gerekir. Ne düşünüyorsak  oyuzdur, Çünkü  her şey başlangıçta düşüncedir  Düşüncelerimizin kalitesi, yaşam kalitemizi  belirler. Kötü,   çok düşünen onu yaşamaktan  kaçamaz, olumlu ya da  olumsuz  düşünmeyi seçmek  elimizde. Önemli olan İşimiz, kendimizi, mutlu etmektir. Başarılı görürsek  başarılı oluruz. Mucizelere inanmadığımız gibi dış dünyanın  değişmesini de beklemeyiz, değişmez.


OLUMLU DÜŞÜNME NEDİR
Olumlu, Düşünme,  Bilinç,   Zihni, yönlendi  yeteneği, olumlu  biçimde kullanmaktır.Daha önceki bölümlerde bilginin bilinç zihninden  bilinç altına zihnine geçtiğini, görmüştük,  Bilinç altı  zihni muhakeme yürütmez bilginin, doğrumu  yanlış, mantık,  gerçek   olduğu konusunda Davranışlarımızı  etkilemek istiyorsak bunu  ancak bilinç  altımıza yerleştirmeliyiz. Sürekli, tekrarlanan Olumsuz düşünce olumsuz  sonuçlar  yaratır, durum, tersine çevirmek Gerek olumlu
düşünmek, Kendinizi ve başkalarını sevmek, Çevrenizdeki  insanlar,  İlgilenmek demektir.
Endişelen  ve daha mutlu olmak demek, Zihnimizi endişelerle doldurmak yerine, Yapmak Her hangi bir nedenle  karşıladığımız zaman bilinç altımız, olumsuz bir bilgi bırakacak. 





DUYGULARIMI KONUŞMAKTA ZORLANIYORUM
İyi  bir Arkadaş, veya, Eş  olabilirsiniz, Başkaları, Duygularını, hakkında konuşurken Onları dinleyebilirsiniz, Ama ilişkilerinizin  Kendileri  hakkında fazla konuşmak, Hayatımı, Mutluluğumu,
kendimden  ve elde ettiklerimi  keyif  alıyorum Şu mutluluk, ilgili  tüm sorumluluğumu üzerime alıyorum. Artık beni hiç bir şey durduramaz.


KENDİNİZE İNANIN
Siz Önemlisiniz, Dünyada, öyle bir yer Vardır, Sadece siz doldura bilirsiniz, Tüm yeteneklerinizi, kullanın.Mutlu bir yaşam elde etmeyi Garantiye alın, Ne kadar geliştire bilirsiniz, Kendinizi değerlendirin  Şöyle sorun Kendimi Özgür hissediyorum.Uyum, Sevgi, Dolu, Vücudumu seviyorum. her gün giderek  daha iyi  duygular Besliyor. geçmişi geride bıraktım, yeni bir yaşama başladım.
Bulduğum Özgürlük, çok hoşuma gidiyor, Geleceğe güvenle bakıyorum. Vücudumun ne kadar güzel olduğunu  görmekten büyük zevk alıyorum   Önümde yaşamın Yeni bir, Sayfanın  açılması beni mutlu ediyor.



KENDİNİZİ  SEVİN 
Değerlendirme, yapın, Kendimi ve başkalarını  Seviyorum. Hayatta en iyi  Şeylere Hak ediyorum.
ve Bunu elde etmeye de  çalışıyorum. Mutluluğum benim için önemli.  Kendi geleceğimi  kendim hazırlıyorum Olabildiğim ölçüde en iyi  insan olmaya çalışıyorum. Mutlu olmam için gereken her şeye zaten sahibim. Hiç bir eksiğim yok. Olumlu bir insan  Çevremde, dünya ile uyum içindeyim İçimdeki büyük  bir huzur var ve yaptığım her şeyde kendimi, sakin ve huzurlu hissediyorum iyi olan her şeyi, büyük, bir huzur var ve yaptığım her şeyde kendimi,sakin ve huzurlu hissediyorum.
İyi olan her şeyi, büyük  mıknatıs gibi  çekiyorum kendime, her gün biraz daha artıyor Çekici bir insanım, Benliğime, büyük bir sevgi duygusu, yaşantı memnun, ve her zaman, bana yol gösteren,
içimdeki  sese kulak veriyorum.

İNCİNİR SEM KÜSÜP SOMURTMUYORUM 
Hayatta hiçbir şeyin Garantisi yoktur. Sadece fırsatlar Var, Fırsatı Çıktığı, yerde ,Daha vardır, 
Eyer bu kadar  işi elde,  etmediyseniz Daha iyisi  Yolda, demektir  Somurtmaya, neden  Olan başka bir durumda Dikkat eksikliğidir  ,Başaka Zihninizi, okuyamaz ne somurtmak ne halde, Somurtmak, ne  halde, zamanınız daha hoş geçer  hemde isteklerinizi  elde etme şansınız artar
Neyi İstediğimi, bilmem, iyi bir şey Hedeflerime, güvenle yaklaşıyorum Karşıma çıkan fırsatların tümüyle farkındayım Buda beni  sevindiriyor


EĞER BİRİSİ  DERSE CEVAP VERİRKEN KALAKALIYORUM
Benim Aklıma, ilk  Önce, Cevap  gülümsemek, Merhaba  Diye karşılık vermek bir sohbetin
Sürdürülmesinde fazla zorlayan  bir şey yoktur. Ben,Sizlere, Anlatayım  değerlendirmeyi  Dost canlısı biriyim.Başkalarıyla  ilgileniyorum. ve onlarla bir  sohbete başlamak, benim  için  giderek 
daha kolay Sakin ve Güvenliyim Kolay, akıllı, konuşa biliyorum  Sohbetler Bana  derece, Doğal geliyor. Kendimi, net bir, şekilde ifade  edebiliyorum, Sohbetim, Doğal, sürdüre biliyorum Kendime Güvenim  her gün  Biraz daha  Artırıyor, başka Benim, konuşmak hoşlanıyor. Sakin ve rahatım. Güvenle doğal, şekilde konuşuyorum.


   PARANIZIN ÇOĞALMASI                       
Geçenlerde, paramı,  Değerlendirme, fikir geldi Aklıma Paramın çoğalmasını istiyorum, ve faydasını  Görüyorum, Anlatayım  Ben Paraya layığım,  Ben çok, parayı, Hak ediyorum.
Para bana çoğalarak geliyor. Benim Param,    Her Zaman, Çoğalır  Ve  Artar.
Ben  Parayı,  Sevgiyle,   Kullanıyorum. Sevgiyle Kullandığım   Tüm  Paralar  Bana, Çoğalarak ,
Geri  Döner. Cüzdan da  O Paralar Çoğalarak, Geriye, geliyor. cüzdanımdan eksik olmuyor.



SEVİNÇLİYİM
Hep Sevinçliyim, Mutluyum, ben Sevincimi, Arkadaşımla, her gün bunu söylüyor,Ben çok sevinçliyim, Mutluyum,Sağlıklıyım, Ne zaman, önüne geçer, beni Kimse Yıldırmaz, Sevincimi 
her zaman söylerim.



i
BİLİNÇ ALTI  ZİHNİNİZLE  TANIŞININ
Bilinçaltınız, sadece anıların duyguların depolandığı yerde değildir; aynı zamanda, yaratıcılığın sezgilerin ve fikirlerin de kaynak, ve bunlarda fiziksel varlığı niteliklerdir. İyi  fikirler  genellikle taktir edilir ve uygulamaya konur.yine biraz düşününce  elde ettiğimi her şeyin bir fikirler genellikle taktir edilir ve uygulamaya konur yine  biraz  düşününce elde ettiğimi  her şeyin bir fikirle, başla,fark ediyoruz.  Birisinde sezgi, doğdu  paramı çıktı doğdu İçime ilk paramı aldım gibi ve bunun gibi  cümleler kurun Sezgilerin ve yaratıcı fikirleri ölçün Ama biraz düşününce elde ettiğimiz her şeyin, bir başladı.fark ediyoruz bilinç altımızın sunduğu bu olanaklardan, gereğince yaralana bilmek için, bu içimizden  gelen sesi duyabileceğimiz bir algı geliştirmek gerekir En önemli, sürekli denetim altına tutmalısınız.
.





Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok: